2009. december 30., szerda

Lora Swan naplója 13.fejezet

-Emmett Cullen!Én meggyilkollak!-kiabálok egy szál törölközőben le az emeletről.Az észlény bátyuskám eltüntette a cuccomat a fürdőből amíg én fürödtem.Carlisle a földszinten ül és újságot olvas.
-Szerintem körülbelül tíz perce házon kívül vannak.
-Vannak?
-Edward Emmett és Jasper.De Jasper nem tehet semmiről.Ő csak élvezi a jó hangulatot.
-Aha.Akkor most bosszút állok.
Bevonultam Edward szobájába és felvettem az egyik pólóját és egy alsónadrágot.Egészen jól állt.Miután befejeztem önmagam tanulmányozását átvonultam Emmett és Rose szobájába.Találomra kinyitottam egy fiókot.Alsónadrágok.Elővettem egy ollót és szétkaszaboltam őket.Csodás.Edwardot majd megbüntetem valahogy.Hmm... már meg is van.Lementem a nappaliba Carlisle mellé.
-Ha kész vagy elkérhetem?-mutatok az újságra.
-Már ötödszörre olvasom.Tessék.
-Köszi.
Az újságban semmi érdekeset nem találtam ezért felvonultam Edward szobájába.Leültem a zongorája elé és játszani kezdtem.Nagyi mindig ezt a fura dallamot dalolgatta.Próbáltam valami hasonlót összehozni de nem ment... lefeküdtem Edward kanapéjára és gondolkodni kezdtem...

~~~2 órával később... /Edward szemszöge/~~~

Nevetve lépünk be az ajtón.Esme,Rose és Alice még mindig vásárolnak.Carlisle ül a kanapén és egy könyvet olvas.Az emeletről szívdobogás... Lora... egyetlen szerelmem...
"Dühös rád Edward."-hallom apám gondolatait.
-Majd megoldom.-válaszolok.Felsietek az emeletre.A kanapén alszik... az én ruháimban!Meglehetősen jól áll neki... igaz szinte eltűnik benne.
-Lora...-keltegetem
-Nem kérek csokit.-válaszol mormogva.
Ezen kuncognom kell.
-Biztosan nem kérsz?-kérdezem nevetve
-Köszi nem... éppen csigát gyűjtök.
Hangosan nevetni kezdek.Álmosan kinyitja a szemeit.Laposakat pislogva felül.
-Te itt?-kérdezi pici megvetéssel a hangjában.
-Én itt.Talán nem örülsz?
-De igen.Tony.-orrhangon beszél és Tonynak szólít.A két dolog amit a legjobban utálok.De neki megbocsátok.
-Kérsz enni?
-Nem Tony.-orrhang és Tony.Grrr.
-Konzultáltál Alice-szel ugye?
-Már egy héttel ezelőtt.-mosolyog.
Emmett ront be a szobába.
-Loretta Nicole Swan!Azokat Rose vette nekem!Most megint mehetek vele vásárolni.Ezt jól megcsináltad!
-Emmett McCarty Cullen!Az a felső a kedvencem volt!Alice vette nekem!Vagy két percig keresgélte a tökéleteset!Ezt jól megcsináltad!-áll elé.
-Héé de sexy valaki...
-Ezzel nem engesztelsz ki.Ugyan olyat kérek.-vigyorog rá alattomosan.
-De azt sem tudom hogy hogy néz ki!
-Gondolkozz.Az talán segít.Most szia!-nagy nehezen kilökdösi a szobából Emmettet.
-Újra kettesben.-ül az ölembe,átkarolja a nyakam és épp csókolna meg...
-Még itt vagyok!-Emmett kiabál befelé.
-Már nem sokáig-morgom és elindulok kifelé.
-Jól van jól van.Megyek.Már megyek is.Már a lépcsőnél vagyok.Már az első fokon.Már elindultam lefelé.Viszlát.-szemlátomást arra számít hogy vissza invitáljuk.Arra várhat.Lora kuncogni kezd.
-Nagyon félelmetes voltál ám.Azt hittem nem érek el a vécéhez-nevet.
-Tudok én ijesztőbb is lenni...-vigyorgok pimaszul.
-Óha.Azt szeretném én látni.
A mellkasomból morgás tör fel és Lorára vetem magam.Nekicsapódok a falnak aztán vissza a kanapéra és még egy pár helyre.Lora szívverése marad nyugodt.Leülök, ő még mindig az ölemben.Ásítást színlel és álmosan pislog rám.Mi tagadás... jó színésznő válna belőle.
-Ennyi?Ennél még egy meztelen csiga szaporodási szakasza is izgalmasabb.-vajon mit álmodhatott hogy már itt is a csigákat emlegeti?Talán egy régi biológia órát?Nem lehetett valami izgalmas tanára... bezzeg ha velem tanult volna... bár akkor abból nem lett volna tanulás... elhesegettem a perverz gondolataimat és visszatértem a jelenbe.Lőn világosság...
-Majd ha vihar lesz kipróbáljuk hogy milyen félelmetes tudok lenni.
"Ma este az lesz!"-hallom Jasper előrejelzését-"Majd én mérem hogy mennyire ijed meg."
-Benne vagyok.Ne hallgatózz.-mondom úgy hogy Lora ne is hallja.Nem sikerül.
-Mi az?
-Ma elmegyek Jasperrel vadászni.Nem bánod ugye?Ígérem sietek.
-Na jó...-sóhajt-Csak hogy tudd milyen nagylelkű vagyok.
-Akkor ezentúl hívjalak Úrnőmnek?
-Ez a minimum.-mosolyog rám és elindul a fürdőm felé.
-Mondtam már ma önnek Úrnőm hogy káprázatosan áll magán a boxerem?
-Még nem.De fiatalember... ne bókoljon... még elpirulok...-a fürdő ajtajából fordul vissza.
Leveszi magáról a pólóm.
-Fürödni készül Úrnőm?
-Csak ha ön is velem tart.
-Csábító...
Beszalad a fürdőbe.Vízcsobogás.Felnyitja egy habfürdős üveg tetejét.Beleönt egy keveset.A hab elnyeli a víz hangját.Vihog egy keveset.Lehámozza magáról a ruhákat és magára tekeri a törölközőm.Kikukkant a fürdőből.
-Fiatalember ön nem jön?
-Ezer örömmel.
Mire beérek a fürdőbe már a kádban ül.A habok közül vigyorog rám.Beszállok mellé.
-Szia.-mosolyog.
-Szia.
-Micsoda?Maga le mert tegezni?Ezért börtömbe is csukathatom!
-Ez a 21.század szivi.Itt nincs statárium.-vigyorogni kezdek.
-Statárium nincs.Csak személyes büntetés...-a fülembe suttog-Tony-orrhang.
-Sikeresen kiidegeltük egymást.Most már abbahagynád a Tonyzást?Kérlek.Légy szíves.
-A Tonyka vagy a Toncsy tetszik jobban?
-Egyik sem.
-Oké.Toncsymoncsy.-pimaszul mosolyog rám.
Morogni kezdek, mire dörög egyet az ég.Elmegy az áram.Ami nem nagy baj... én sötétben is jól látom.
-Edward... ez rossz vicc... kapcsolj fel valamit... áú-kiszáll a kádból és picit megcsúszik.Most jöhet az ijesztgetés.Elváltoztatom a hangom.
-Most félsz mi?
-Hol van Edward?-nyel egyet.
-Már régen a másvilágon.Szivi.-a szivit már a saját hangomon mondtam.Visszajön a világítás.Mikor elkapom hátulról felsikolt.
-Héhéhé csak én vagyok.
-Te marha!Annyira megijedtem...-próbálja magát eltolni az ölelésemből, de mikor látja hogy ez lehetetlen átöleli a derekam.-Hogy tudsz ennyire magas lenni?Gyereknek érzem magam aki egy felnőttet ölelget.
-Ezt én is kérdezhetném tőled.Hogy tudsz ilyen pici lenni?
-Tudod... pici a bors de erős.
-De te nem is vagy erős.-vigyorgok.
-Majd meglátjuk.De sokkal ügyesebb vagyok nálad.
-Én meg szebb.
-Én meg egoistább.Nyertem-ad egy puszit az arcomra.Elővesz egy törölközőt és kimegy a fürdőből.

~~~Lora szemszöge~~~

Visszaveszem a pólóját és a boxerét.Majd meglátjuk ki az ügyesebb.Kisétálok a szobából.Mindenki lent ül és engem néz.
-Attrakció!-felmászok a korlátra és végig cigánykerekezek rajta.Edward fentről néz.
-Na ki az ügyesebb?
-Én.-mondja és végig sétál a korláton.
-Hohó én ezért jobbat csináltam.Alice pontoznál?Nullától tízig.A tapsnak is örülök.-pimaszul Edwardra nézek.Ő egy fura pillantással méreget... "Na rajta!"Mintha ezt mondaná... Felsietek az emeletre.Kicsit nyaktörős mutatvánnyal készülök.A legkisebb helyen fogok egy tur-t forogni.Látványos lesz utána a lábkihúzás... aztán a cigánykerék és a spárga a végén.De sikerült.
-Tíz pont!Tíz pont!Abszolúte tíz pont!-Alice állva mutogat rám és mosolyog!Sőt kiabál.Ennyi...
-Nyertem.-vigyorgok Edwardra.
-Mint mindig.-magához húz és megcsókol... a lábaim beleremegnek...
-Imádlak-suttogom.
-Én is téged.-mormogja a nyakamba...
Egy szép nap tökéletes befejezése...

drága olvasóim =) kövi részt már csak jövőre várjatok ugyanis holnap egy fergeteges kétszemélyes szilveszteri buliban fogok részt venni =) a legjobb barátnőmmel =) mielőtt még valaki találgatni kezd =) boldog új évet nektek.sziasztooook<3
ja és nagyon nagyon nagyon immmádlak titeket =)<3<3

4 megjegyzés:

  1. enyém az első komi:P
    Neked is BÚÉK!!!!
    ÉS köszöntelek társszerki assszony:P

    VálaszTörlés
  2. tied bizony<3
    búúúék neked is mégegyszer meg kétszer meg háromszor =)
    kösziszépen<3
    pusszamtás : lettíí<3

    VálaszTörlés
  3. áá :D
    nagyon király lett <3
    én full odahaltam volna ha engem ilyeszt meg xD
    siess a kövivel!
    puszibuék<3

    VálaszTörlés
  4. köxxönöm xépen<3
    azthiszed én nem?grr =)
    sietek<3
    cuppantás-smaccantás-pusszantás : lettíí<3
    buékkkk<3

    VálaszTörlés