2010. január 1., péntek

buék<3

boldog boldog boldog/meg még háromszor/ új évet kívánok nektek drága olvasóim=)
így jártam én.
az unokatesóm átjött hozzánk szilvizni/szilveszterezni csak rövidítek<3/.g.ci készek voltunk.ittunk egy kis pezsgőt és éjfél után lementünk sétálni a lakóra ahol lakom =)
körülbelül kétszer majdnem megfejeltem a földet annyira tántorogtam... pedig csak egy pohárral ittam... meg előtte egy kis gyenge kis whiskey szerűséget... meg egy kis bacardi breezert.. de nem tett be egyik sem... de én majdnem elestem... Gabinak úgy kellett visszarántania... tökjó.most is itt löki nekem a sódert... le se lehet lőni... elböfögi nekem az ábécét=) én meg itt röhögök rajta.már egy órája.
mellesleg itt keresi a kabátom ami a széke karfájára van akasztva és nem esik le neki... és megint csak röhögök... és gyújtogatja a haját... és röhögünk... és a finom kekszembe ejti a füstölő parazsát.és ijesztget vele.
"a fülembe is ment egy kis nyálcsóva"
ikszdé.
öhhm... mellesleg a bátyámmal egy óráig kergettük egymást telefonom mire végre tudtunk beszélni.ő hívott kétszer és hívtam négyszer ő egyszer én kétszer.és akkor végre tudtunk beszélni.öhm... igen... ezek vagyunk mi.
végigdudáltuk a lépcsőházat mikor jöttünk hazafelé... és most itt ülünk... és a kis köszöntőm egy regényhez közeledik... és ő most éppen itt játszik.egy füstölővel éget el egy szívószálat.
buék nektek.pusszantás . lettíí<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése