2009. december 16., szerda

Proológus

-Egyszerűen nem bírom tovább nem érted?Megfulladok!Nem tudok tovább itt élni fogd fel végre kérlek!Hiányozni fogsz de ez nekem nem megy!Értsd meg hogy nem bírom azokat a sajnálkozó tekinteteket!Anyuék halála után is nagyon sok volt de miután Bella nagyi is elment egyszerűen mintha... nem tudom.Nem lehet szavakba önteni.-ordibáltam-Értsd meg Matt.El kell innen mennem.Muszáj.Itt én nem vagyok boldog.-simogattam meg az arcát.
-De Lora... hova mennél?-fogta meg a kezem.
-A nagyi régen mesélt egy Forks nevű helyről.Próba cseresznye.-mosolyogtam
-Lora azt sem tudhatod hogy létezik-e ez a város, te mégis neki akarsz vágni a városnak.Eszednél vagy?
-Mindig is tudtad hogy milyen vagyok.Sosem terveztem el semmit, csak úsztam az árral.Nem kell hogy tetsszen.Úgysem tetszett bennem semmi.
-Nem erről van szó-megpuszilta az arcom-hol fogsz lakni?Hova jársz majd iskolába?Hol fogsz táncolni?Ha azt mondod hogy abbahagyod el sem engedlek.Baromi tehetséges vagy.Nem hagyom hogy csak úgy feladd a balett karriered.
-Erről szó sincs.Utánanéztem.Ha már Forksba költözök, az ottani iskolában van egy balettiskola.Tanárt keresnek.Úgyhogy az állásom is megvan.Az érettségim megvan.A forksi hirdetéseket is megnéztem.Kiadó egy ház.És már oda is telefonáltam.Örülhetsz.Életemben ez volt az első dolog amit megszerveztem.Értsd meg hogy muszáj elmennem.Új életet kell kezdenem.Kérlek engedj el.Bízz bennem.Nagylány vagyok.
-Hiányozni fogsz-ölelt magához.Nagyokat lélegeztem kábító illatából.Ez az illat hiányozni fog.
-Te is nekem.De majd eljössz látogatóba, és én is jövök...
-Aztán nekem pasizz be ha már ott vagy.
Oldalba löktem.
-Meglátom mit tehetek.
-Szia-puszilt meg
-Szia.
Ezzel a rövidke kis mondattal kiléptem az ajtón, a kapun és a reptér felé vezettem... már megint egy kezdet... egy újabb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése