2009. december 17., csütörtök

Lora Swan naplója 4.fejezet

Gyorsan átöltözöm és két perc múlva már a bordásfalnál fekszem.
-Általában mennyit nyújtasz egy nap?-kérdeztem Alicetől aki mellettem ült
-Fél órát?Nem sokat.
-Én tíz percet-mosolyogtam.-Nekem már az is sok.Meg sem érzem.
-Az a jó.Mára már én sem-mosolygott.Felkeltem és nyomtam egy spárgaugrást.
-Király.Öhhm.Csinálod a kicsikkel az edzést vagy majd a haladókkal?
-Majd később.-mosolygott.
-Jó.Akkor én kimegyek bagózni.Mindjárt jövök.
-Megyek veled-kelt fel.
Kimentünk és én rágyújtottam.Nem beszélgettünk sokat.A múltamról kérdezgetett.És a nagyiról.De mikor látta hogy a könnyek újra gyűlnek a szememben abbahagyta.Eloltottam és bementünk.Beraktam az egyik cédét a sok közül és elkezdtem táncolni.Anyuék temetése után kezdtem el dolgozni rajta.Mára már tökéletes.Ettől felelevenednek az emlékeim.A boldog percek amiket velük tölthettem.Mára már vége.Táncom közepette azt vettem észre hogy egy csapat lány áll az ajtóban és tátott szájjal bámulnak.
-Ó bocsássatok meg.Elgondolkodtam.Öltözzetek át és máris kezdünk.
A gyerekek gyorsan elvonultak öltözni és én elővettem a vizet a sporttáskámból.Kortyoltam párat és Alice-re néztem.Csak bámult maga elé nagy szemekkel.
-Alice baj van?Alice?
Megrázta magát és rám nézett.
-Csak gondolkodtam.Szép ez a zene.És a tánc is gyönyörű.
-Kösz.Anyuék temetése után a táncba folytottam a bánatom és megalkottam ezt.Szerintem eléggé kezdetleges...
-Gyönyörű-ismételte Alice és rám mosolygott.A gyerekek ismét felsorakoztak a teremajtóban mikor elkezdtem táncolni.Tátott száj taliga szemek.Csodás.
-Gyertek beljebb.Nem harapok-mosolyogtam
A gyerekek felálltak egy tök egyenes sorba a terem közepén és még mindig nagy szemekkel bámultak.
-Szóval úgy gondoltam hogy a mai órán ismerkedjünk meg egymással.Hozzatok párnát kérlek a szertárból és kezdjünk is hozzá.
Besétáltak és mindenki más színűt hozott.Vidámnak látszanak.Életerősnek.Milyen fiatalok.Aranyosak.
-Szóval ki kezdi?
A két órás edzés hamar eltelt azzal hogy mindenkit megismertem.Mindenki nyolc éves.Összetartóak.Ügyesek.Okosak.A korukhoz képest nagyon jól átlátják a dolgokat.Nagyon megszerettem őket már az első alkalommal.Édes kislányok.A következő edzésig még van egy fél órám.Ez idő alatt Alice-szel beszélgettem és táncoltam.Alice átöltözött és megtanítottam neki a táncot.Persze hogy elsőre megjegyezte.Nagyon jól mozog.De hát vámpír az istenért is.Nem baj.Ügyes és kész.A nagyokkal több gond lesz.Megszerettetni magam velük nem lesz egy könnyű feladat.Nem baj.
Újra elkezdtem anyuék táncát.Ez idő alatt megérkeztek a haladók.Közömbösen próbáltak nézni de nem ment nekik.Direkt nem néztem rájuk.Mikor vége volt odamentem Alice-hez és ittam egy kis vizet.
-Ki akarnak utálni innen.Jól vigyázz-mondta halkan.
-Ne félts engem.Nyugi.-morogtam.
-Szóval.-csaptam össze a tenyerem és eléjük álltam.Csak egy lány volt akkora mint én.Egy rövid barna hajú szemüveges lány.Aranyosnak nézett ki.Kedvesnek.Majd megismerjük- arra gondoltam hogy a mai órán csak ismerjük meg egymást.Rövid élettörténet, hasonlók.Oké?Hozzatok párnát és kezdhetjük is.
-Hülye törpe-hallottam egy morgást.Az egyik szőke magas lány felől jött.Elésétáltam.
-Először is én sem cikizlek azzal hogy nagy hason fekvő holdatnyaló hülye szőke.Ezért elvárom hogy te se fitogtasd a bunkóságod.Másodszor.Ha nem tetszik az órám nyugodtam kimehetsz.Nem haragszom meg érte.Arra van az ajtó-mutattam jobbra.-Harmadszor.Örülj amíg nem edzel velem.Nem lesz kellemes ha valamire is akarod vinni a táncos karriered.Értve vagyok?
-Igen.
-Mész vagy maradsz?
-Maradok ha lehet.
-Természetesen lehet.-mosolyogtam.-Mozgás!-a többiek kikerekedett szemekkel bámultak.Besiettek a szertárba és kihoztak egy párnát.Én a szokásos rózsaszínen ültem.Alice a feketén.A többiek ismét színes párnákat hoztak.Kiderült hogy a kiscsajt Ginának hívják.Eléggé magába fordulós típus.Óra után visszahívtam a terembe.
-Valami baj van Gina?Olyan szótlan vagy.
-Nem semmi.
-Tényleg?
-Tényleg.
-Legközelebbi órán már bizonyíthatsz.Nyugi.Biztos ügyes vagy.
-Hát nem.
-Majd meglátjuk.
-Szia Lora
-Szia...
Miután Alice is elment egyedül maradtam.Kortyoltam egy kicsit a vizemből és elkezdtem táncolni.Egy hátrahajlást kezdtem el csinálni az ajtónak háttal mikor megpillantottam az ajtófélfának támaszkodó Edwardot.Annyira megijedtem hogy elvesztettem egy egyensúlyomat és fejre estem.
-Áúú-felültem és elkezdtem fogni a fejem.
-Lora jól vagy?-kérdezte Edward és vámpírgyorsaságával idesietett hozzám.Átkarolta a vállam.
-Persze csak... megijesztettél...

3 megjegyzés:

  1. Ohh ha már itt van Edward akkor már csak jó lehet:)
    Na nem:)
    Am naon jó volt tetszett, főleg, mikor kiosztotta a csajt:)
    Várom a következő részt:)

    VálaszTörlés
  2. jólett mint mindig ;)
    siess a kövivel :D
    puszii<3

    VálaszTörlés