2009. december 21., hétfő

Lora Swan naplója 7.fejezet

Bementem a szertárba.Elkezdtem a telefonomat birizgálni, aztán két percel tíz óra előtt beléptem a tornaterembe.Csináltam pár jól sikerült ugrást.Szuper.Megint lógtam egy kicsit.Az az igazság hogy az oposszum feeling-ű bordásfalról való lelógást azért csinálom hogy a gerincem nyúljon egy kicsit és ne tűnjek olyan kicsinek.Hülyeség mert csak egy két centivel leszek magasabb de jobban érzem tőle magam.Az ajtóból leskelődtek befelé.Csodás.
-Álljatok tornasorba.
Dumálni kezdtek.
-Duma nincs!-kiabáltam le.Ahogyan Edwardot elnéztem egy érzés öntött el.Nem lehetett megmagyarázni.Ahogyan Jasperre vándorolt a tekintetem észrevettem hogy ő is engem néz.Nyugalom öntött el... ezek szerint Jasper érezte... ?Mindegy.Óra van.Leugrottam a bordásfalról és bóglizva az osztály elé álltam.
-Szóval.Lora Swannek hívnak most múltam tizenhét.Nekem ez ugyan olyan nehéz mint nektek.Nem garantálom hogy elsőre megjegyzem a neveteket, de igyekszem.Nem tudom mit fogunk csinálni, ne is kérdezzétek.Öhm... bemelegítőfutás.Mondjuk legyen... 4 kör.Nyomás.
Miközben beszéltem Edward a tekintetemet kereste.Direkt nem figyeltem oda rá.De miközben futott nem tudtam nem figyelni... elnéztem a tökéletesen izmos mellkasára feszülő fehér pólót, bronzvörös haját ami most is kócos volt... ennek ellenére nagyon jól állt neki... és megint elkapott az az érzés... és ismét nyugalom.Jasper... meg kell köszönnöm neki hogy nem ugrottam rá Edwardra... ha egy pasin fehér feszülős póló vagy ing van az a gyengém... volt egy pólója... gondolkodással telt el az óra... közben adogattam nekik a nehezebbnél nehezebb feladatokat... de megcsinálták.... nagyon jó... mikor kicsöngettek Edward nem ment ki a teremből.Szép komótosan lassan odasétált a padra dobott pulcsijához és felvette.Időközben mindenki kimenekült a teremből.Aztán hozzám jött oda.Megöleltem.
-Ha tudnád mióta meg akarom ezt csinálni...
-Na és én?
-Jogos.Nyomás öltözni.
Elmosolyodott.
-Szia.
Kacsintott és kiment.Több órám nincs.Azért itt maradok még egy kicsit.Péntek van.Szuper.Netezhetek egy kicsit.Bevonultam a tanáriba.Az átmeneti kolegáim érdeklődtek hogy nem-e volt gond hogy tetszik a tanítás... stb.Kedvesen mosolyogva válaszolgattam.Aztán egyedül maradtam.Még a titkárnő és az igazgató sem volt bent.Csodás.Jó időpont az e-mailek nézegetéséhez.Bedugtam a modemet a gépembe és pár másodperc múlva már a bejövő leveleimet nézegettem.Jött három Rékától, Négy Matt-től meg még egy csomó a barátaimtól.Mire ezekre válaszolok lemegy a nap.Ááá.

"Szia!
Elköltözöl és nem is szólsz?Hogy képzeled?Annyira fogsz hiányozni.Sőt.Már most hiányzol.Nagyon nagyon nagyon.Szar lesz az előadás nélküled.Tudom hogy nem örökre mész el de akkor is.Durcizok.Vegyél nekem csokit.Akkor talán megbocsátok.Nagyon nagyon nagyon imádlak és nagyon sokszor puszikázom azt az édes kis rózsaszín hörcsögpofidat : Rékus :D"

Rékától nem is vártam más.Egyszer előadás előtt nagyon összevesztünk.Aztán vettem neki egy tábla csokit és beraktam az öltözőjébe ezzel a cetlivel együtt : "Remélem már nem haragszol.Nem gondoltam komolyan.Csoki forever.Puszi."Két perc múlva röhögve kopogtatott az ajtómon.Nem szoktunk nagyon hajbakapni.A hörcsögpofi onnan jött hogy ezután az előadás után annyira le voltunk izzadva és ki voltunk vörösödve hogy úgy néztünk ki mint akik épp most futották le a maratont kétszer.Durva volt.Na mindegy.Ittam ittam ittam és egyszer csak tükörbe néztem.Annyira fel volt dagadva a vörös kis pofim a benne elraktározott vízmennyiségtől hogy tényleg úgy néztem ki mint egy hörcsög.Réka ugyanez.Aztán kiköptük a vizet sikeresen egymás ruhájára és röhögtünk.Sok ilyen hülyeséget csináltunk.Régi szép idők...
Összepakolom a cuccomat és hazaindulok.Az ég borús.Eső közeleg.Egy sárga színű autó parkol le előttem.
-Elvihetem tanárnő?-Alice.
-Igen Miss Cullen.Köszönöm.
Beszállok mellé.Egy Porsche.Ügyes fogás.
-Megmondanád hogy mi a frászt csináltál a bátyámmal?-kérdezte
Megrémültem.
-Miért?
-Mert ennyire jókedvűnek több mint negyven éve nem láttam.
Fellélegeztem.
-Hát tudod ő már a puszta személyembe is szerelmes... de ha még magamat adom... totál kész-mosolyogtam.Alice jót nevetett.
-Értem.Szóval.Ma lesz egy halloween party nálam.Gyere el.Kiöltözni kötelező.
-Hát jó.De figyelmeztetlek.Eléggé szegényes a ruhatáram.Nem hiszem hogy...
-Ma vásárolni megyek.Velem kell jönnöd.
-Mikor?
-Mondjuk most?-a házam előtt álltunk.-Átöltözöl és mehetünk.
-Jó oké.Gyere be.
A ház felé sétáltunk.Alice Alice Alice... A nagyi mesélte mennyire imád vásárolni.Tökéletes.Felrohantam a szobámba és kutakodni kezdtem.Egy kék flitteres felső mellett döntöttem,egy farmer csőgatya,egy halálfejes pulcsi, egy kék vékony hajpánt,kék fülbevaló és a kék magassarkúm.Szuper...

2 megjegyzés: