2009. december 22., kedd

Lora Swan naplója 9.fejezet

Valaki megölel.
-Emmett?-kérdeztem a hatalmas mellkasba
Nevetett.
-Hugi...-tetszett ez a megszólítás- hmm... ha most nem lenne itt Rosalie...-egy szőke lány tarkón csapta
-Nem gondoltam komolyan szívem.Ő itt Lora.
-Szia.-nyújtottam kezet.
-Hello.-megrázta és bizonytalanul méregetett.
-Lora-Edward lesietett a lépcsőn, magához ölel.
-Szia...
-Szia...-mosolygott.-Várj egy pillanatot kitekerem Alice nyakát.
-Héé hagyd.Én mondtam neki.
-Komoly?
-Komoly.
-Nos akkor gyere be.-Beléptem a házba és elfogott a rettegés.Olyan élethű volt a díszítést hogy azt hittem menten bepisilek.
-Na milyen?-kérdezte Alice
-Borzongató... ráadásul én a naiv kislány egy csapat vámpírral egy házban... ilyen hülye is csak én lehetek... nem baj...
Nevettek.Edward hátulról átölel.
-Héhéhé-suttogtam.
-Khm.Gyerekek.Szobára.-Emmett mackós hangon kuncog.Édes.
-Majd később.-kacsintottam rá.
-Loretta Swan-hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.180°-os fordulat.Egy szőke hajú férfi áll mögöttem.
-Carlisle-ugrottam a nyakába
-Nem hasonlítasz Bellára.
-Tudom...
-Örülök hogy Bella boldog volt és teljes életet tudott élni-megszorongatott
-Ne legyél ebben annyira biztos kérlek-mondtam arra gondolva mivel halt meg.
-Tudom.Edward elmondta.
-Akkor jó-elengedett.Aranyszín szemei aggódva pásztáztak.Miért?Edward adott egy puszit a nyakamra, keze a hasamon pihent.Carlisle előtt egy kicsit cinkes volt ezért picit bokánrúgtam.Mintha betonba rúgtam volna.
-Aú-hagyta el egy halk sóhaj a szám.
-Jól vagy?Nem fájt?Mid fáj?-Edward...
-Nem vagyok porcelánbaba.Nyugi.Sántítani nem fogok.-mosolyogtam.
-Azért még is jobb lenne ha Carlisle megnézné...
-Edward!Most hagyd abba az aggodalmaskodást.Nem is értem nagyi hogy bírta...
-Bella örült neki.
-Egészségére váljék.
-Arra is volt.Nem törte össze magát lépten-nyomon.
-Hát nálam ettől nem kell félned.
Az a bizonyos kínos csend...
-Öhm... Lora... gyere igyál egy kicsit...-Alice
-Nem köszi nem vagyok szomjas.
Edward tekintete szinte égetett.Jasper próbálta bevetni rajtam a képességét - nem sok sikerrel.Nem engedtem neki.
-Jasper ne próbálkozz.
-Jasper kérlek...-Edward
-Próbálom de... olyan mintha nem is lenne itt.Elzárta az érzéseit.
Azt hittem menten felrobbanok.Alig éreztem mégis "Carlisle nézze meg".Ja persze.Szorosan magához ölelt, szinte nem is kaptam levegőt.
-Nézd Bella én nem úgy gondoltam...
Megmerevedtem a karjaiban.
-Bella?
-Illetve Lora...
-Tudtam.Annyira tudtam.Tudtam hogy csak a nagyit látod bennem.Hogy őt akarod bennem megkeresni.Aztán otthagysz engem is mint őt.Na ebből nem eszel Edward Cullen!Most felejts el engem!
-De kicsim kérlek...
-Kicsim?Ezt a megszólítást mélységesen kapáld el magadban!És most további jó éjszakát.-Az ajtó felé mentem.Alice velem tartott.
-Alice kérlek... egyedül szeretnék lenni.
-Csak hazaviszlek.
-Majd sétálok.
-Nézd felőlem legyél egy kicsit egyedül de gyere vissza és hazaviszlek.
-Sétálok de azért köszi.Szia.
-Szia Lora.De ha valami bajod lesz savba mártogatlak.
-Jó...
Kiléptem a házból, le a lépcsőn, be az erdőbe...

3 megjegyzés:

  1. Jujj hje Edward,szegeeny Lora:(:("Am nagyooon joo lett:D:DRemelem ma meg lesz egy fejezet:DUgye?:DVagy lehet tobb is"kiskutyaszemek"
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szegény Lora azért sajnálom
    De tök jó volt:)
    És én is remélem, hogy ma még lesz egy rész:)
    Naon várom:)

    VálaszTörlés
  3. köszike =) lesz még rész ma nyugi.és előrehozott karácsonyt tartok.amelyik fejezet eddig előre meg van írva azt felrakom.oks?hát persze.utána már nem fognak ennyire sűrűn lenni a részek de igyekszem ám.
    pusszantás : lettíí<3

    VálaszTörlés