2009. december 25., péntek

boldog karácsonyt!

nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon boldog karácsonyt kívánok minden olvasómnak!
ajándékkal per pillanat nem tudok szolgálni, de képzeljétek azt hogy ott vagyok mellettetek és megölelgetlek titeket=) jó, ez nem valami vigasz de igyekszem.a kövi feji öhhm... körülbelül két nap múlva kerül fel.ha később akkor kövezzetek meg.ha előbb akkor puszikat kérek =) remélem hogy mindenkinek szép karácsonya volt/van.a kommentárokban élménybeszámolót kérek arról hogy ki mit kapott.én kaptam egy samsung corby-t, és a bátyáméktól... öhhhm... hát azt még nem tudom.majd csak ma délután kapom meg.na és ti?kommentárt kérek!
még1x boldog karácsonyt :
lettíí<3

1 megjegyzés:

  1. Szia !
    Neked is Boldog Karácsonyt!
    Hmmm... Én kaptam anyukámtól egy könyvet( Félúton a sírhoz, vámpíros és mindenkinek ajánlom nagyon jó!), és még 5000ft , meg bátyámtól egy hónapra elegendő milka csokit (az ő mértékével 1 hónap nekem 2:P)Apámhoz meg szombaton megyünk . Úgyhogy jó volt az este:)
    pusz:Hella

    VálaszTörlés