2009. december 16., szerda

Lora Swan naplója 3.fejezet

3.fejezet
Kellemetlen találkozások

A terem egész nagy volt.Balettkorlát bordásfal szertár padok székek párnák tükrök és egy modern hifi.Tökéletes.Sasszé sasszé forog letesz.Ezzel bent voltam a szertárban.Minden színű párnák.Felkaptam egy feketét és egy rózsaszínt.Cigánykerék bógli spárgaugrás és újra Edward mellett voltam.Odadobtam neki a fekete párnát és leültem a rózsaszínre.
-Ez ügyes volt.
-Köszi.Három éves korom óta meg tudom csinálni.-mosolyogtam.
-Tiszta Bella-suttogta
-Tessék?
-Semmi.
-Ne nézz hülyének.Mért vagyok olyan mint a nagyanyám?
-Bella a nagyanyád?
-Ha Isabella Swanről beszéltünk akkor igen.Ismerted?
-Igen... egyszer találkoztunk.Mi van vele?
-Három hónapja halott.
-Mi?
-Jól hallottad.Meghalt.
-Részvétem.
-Köszi.Szóval honnan ismerted?
-Egyszer eljött ide a forksi temetőbe meglátogatni Charlie Swan sírját.Gondolom...
-Igen.A dédnagyapám.Őt is ismerted?
-Őt az apám ismerte.Megkért hogy vigyek virágot a sírjára és megláttam ott Bellát.Megismerkedtünk és mondta hogy Charlie bácsi az apja volt.
-Nagyon szerette őt...-suttogtam rekedtesen.-Minden nap elmesélt egy sztorit kislány koromban.Titeket is megemlített benne.
-Minket?
-Mindig azt mondta : A Cullen család megváltoztatta az életemet.-mondtam lehajtott fejjel- Ha nincs Edward akkor nem ismerem meg a szerelmet-mondtam rekedtes hangon.A könnyeim folyni kezdtek.Szóval ő van a képen.Szerette a nagyit.És otthagyta.Nagyi érte epekedett egész életében.Utolsó lélegzetéig szerette Edwardot.És erre otthaggya.Na szép.
-Lora jól vagy?
-Már hogy lennék jól?Szerinted hogy?Bella nagyi szeretett téged.Minden este rólad mesélt mikor nála voltam.Mindig elsírta magát!Utolsó lélegzetéig szeretett téged és ez volt a hála?Bocs el kell költöztünk?Mondhatom nagyon kedves.
-Nézd ezt te nem értheted.Azért...
-Miért?Miért?A nagyi tizennyolc lett és már nem kellett?Mellette megöregedtél volna?Óóó hát persze.Férfiak.Fél a ráncoktól az elkötelezettségtől... tudod mit?Soha nem is szeretted igazán.Csak egy játék volt amit utána bűntudat nélkül eldobhattál.Ez az ugye?Nos tudd meg hogy a nagyi még az utolsó perceiben is rád gondolt.Azon az estén is ott voltam nála.Megvártam még elalszik.Azzal a mondattal halt meg hogy Edward szeretlek.Nem gondoltad volna mi?Sosem felejtett el.Soha-keltem ki magamból.Kisiettem a teremből és arra a padra ültem volna le mint az előbb ha nem kap el az ajtóban.Ezt hogy csinálta?Az előbb még a terem másik végében ült.
-Lora kérlek... hallgass meg... én...
-Nincs mit megbeszélnünk.Eressz el.
-De Lora...
Lekevertem neki egyet.-Eressz!
Elengedte a karom.A szemei fájdalmat tükröztek.Nem érdekelt.A dzsekijét lerángattam a vállamról és odadobtam neki.Nagyon fáj a kezem.Mintha betonba ütöttem volna.Leültem az iskola tövébe és sírtam.Mégis hogy tehette ezt vele?Vagy egyáltalán szíve?Erősen kétlem.Átültem egy padra és rágyújtottam.A könnyeim ezúttal csak folytak le rezdüléstelen arcomon.Némán zokogtam.
-Mi a baj?-hallottam egy hangot mellőlem.Egy rövid fekete hajú lány.
-Semmi...-rekedt volt a hangom.
-Semmiért nem sír az ember-leült mellém.-Alice Cullen vagyok.-felkaptam a fejem a névre.Ismerős volt a képekről.Bella nagyi mindig azt mesélte hogy ő volt a legjobb barátnője.
-Lora Swan.
Nagyot nézett a névre.
-Gondolom te is ismerted a nagyanyámat.
-Te Bella unokája vagy?
-Megbeszélhetnénk ezt egy kevésbé forgalmas helyen?-a diákok akik elhaladtak előttünk megbámultak.
-Persze.Mondjuk a balett-teremben?Oda járok suli után.-felkeltünk és sétáltunk a munkahelyem felé.
-Te is balettozol?
-Igen.
-Szóval te is a diákom leszel.
-Te vagy a tanár?
-Teljes életnagyságban.-nagyon kicsi voltam.Egyforma magas Alice-szel.
-Hát ez tök jó-mosolygott.
-Naja.-kinyitottam az ajtót és leültünk azokra a párnákra amikre az előbb Edwarddal.
-Szóval?
-Kiborultam.
-Tényleg?
-A múlt.Fájdalmas.És ideges vagyok.És szomorú.És... mindegy.
-Te ismersz engem ugye?-kérdezte
-Csak képekről.
-Megmutatád?
-Persze.-elővettem a táskámból a fényképalbumot és Alice kezébe nyomtam.Végignézte a képeket.
-Hmm... nem is tudtam hogy Bella elrakott képeket rólunk.Nagyon hiányzott neki E...
-Ezzel a mondattal halt meg : Edward szeretlek.Utolsó lélegzetéig odavolt érte.-vágtam a szavába
-Miután elmentünk nem láttam őt soha többé.Sem a látomásaimban sem az életben.
-Látomások?
-Te még nem is tudod?Lora én egy vámpír vagyok.A jövőbe látok.Edward is az csak gondolatokat olvas.Mindenki vámpír a Cullenek közül.
-Nagyi tudta?De ugye nekem nem...?
-Neked nem tud olvasni a gondolataid között.Bellának sem tudott.Láttad a nagyid jobb csuklóját?
-A hideg félhold alakú seb... Edward?
-Egy másik vámpír.Edward mentette meg.Aztán a szülinapján Jasper a férjem majdnem rátámadt.Edward úgy döntött hogy el kell költöznünk mert így jobb lesz.Utána mi történt?
-A nagyi visszament Phoenixbe.Megházasodott gyereke lett.Aztán unokája.Aztán a szüleim meghaltak...
-Részvétem.
-Aztán meghalt a papi.Aztán ő is.És én nem bírtam tovább Phoenixben.És eljöttem.
-Sajnálom.
-Ez van.Nem egy tündér mese.-a könnyeim újra folyni kezdtek.Alice közelebb csúszott és megölelt.Eláztattam a pulcsiját.A nagyi téma érzékenyen érint.Nagyon szerettem.Nála jobb nagymamát kívánni sem kívánhattam volna.Egy édes öreg nénike aki mindenkit szeret... és persze őt is viszont szeretik... csak egyvalaki nem... csak Ő nem...
-Alice-viharzott be egy szőke hajú srác.-Ó bocsánat.
-Semmi baj.-válaszoltam.
-Szóval te lennél Lora.
-Pár óra alatt ennyire népszerű lettem?Csodás-morogtam.
-Jasper Hale-nyújtott kezet.
-Lora Swan.De úgy is tudod.-mikor megráztam nyugalom áradt felém.Kérdően néztem Jasperre.
Alice kuncogott.
-Nos igen.Jazz befolyásolja az érzékeid.
-Csodás.Köszi.
-Nincs mit.Miért vagy kiborulva?
Alice eszeveszett gyorsasággal kezdett beszélni.Amennyit kitudtam venni belőle azt ecsetelte hogy ki is vagyok én.
-Szóval te lennél Bella unokája.
-Én.
-Milyen igazságtalan a sors...
-Ugye?
-Ne legyél szomorú.Edward egy tahó.Na és?Nézd levegőnek.Hadd bűnhődjön.
-Jó.Köszi.-megöleltem.
-Nincs mit csajszi.Ha van kedved majd megismerheted a többieket.És nem csak a képekről.
-Remélem is.-mosolyogtam és az órára néztem.-Hűű tíz perc múlva órám van.Jajj.
-Akkor én megyek is.Alice?
-Maradok.Majd megyek.Szia Jazz.-megcsókolták egymást és Jazz elment.
-Na akkor átöltözöm és befekszem nyújtani...

2 megjegyzés:

  1. júúúj én ezeket már olvastam :D:D
    nagyon várom a kövit :D
    puszii<3

    VálaszTörlés
  2. íííí=)
    majd lesz kövi is =)
    vagy ma vagy holnap =)
    puszi =)

    VálaszTörlés