2009. december 21., hétfő

Lora Swan naplója 8.fejezet

Levágtattam a lépcsőn.Alice épp a rajzaimat nézegette és a képeket rólunk.Csodás.
-Indulhatunk?-kérdeztem és mikor rám nézett körbefordultam.Csak azután vettem észre hogy Alice sír.
-Alice... mi a baj?-leültem mellé
-Annyira... fáj hogy... ezt tettük vele...-szipogta.
Megöleltem.
-Ha nem tettétek volna most nem lennék itt.A nagyi csak az első hónapokban volt szomorú.Aztán visszament Phoenixbe de boldog volt.Azt nem mondom hogy nem felejtette el, mert az utolsó lélegzetéig a szívében voltatok, de nem mutatta hogy fájna neki valami.Hidd el Alice.Megbocsátott nektek.
-Köszi de... nem hiszem.
-Pedig hidd el.
-Hogy lehetsz ennyire Bella?
-Az unokája vagyok nem rémlik?-mosolyogtam
-De... egy biztos.A stílusod jobb mint az övé...
-Nagyi csíkos kardigánt pöttyös nadrággal vett volna fel csak...
Nevetni kezdtünk.
-Indulhatunk?-kérdeztem újra
-Persze.-egymásba karoltunk és a nyakunkba vettük a várost.
-Tulajdonképpen minek akarsz öltözni?-kérdezte
-Öhhm... kicsikoromban mindig vámpír voltam...
Nagyot nevetett.
-Ugye most nem akarsz az lenni?
Komolyan néztem rá.Igen.
-Igenis vámpír akarok lenni, műfogakkal vörös szájfénycsíkkal harapásnyommal a nyakon neccharisnyában magassarkúban szoknyában és egy vörös felsőben.Esetleg egy Drakula lepellel és egy üsttel.Apelláta nincs.
-Hát jó.
Szépen bevásároltunk mindent és hazamentünk.Vagyis hozzám.Alice tündérnek fog öltözni.Megvan hozzá az alakja... édes lesz a kis tüllszoknyás balettruhában és a kék szárnyakkal... na meg az elmaradhatatlan varázspálca... cuki.Beöltöztünk és kisminkeltük egymást.Megjegyezte hogy ebben sem hasonlítok Bellára.
-Én semmiben sem hasonlítok rá.
-Dehogynem.A véred illata... és hogy Edward a te fejedben sem tud olvasni...
-Ezeken kívül?
-Totálisan különböztök.
-Tudtam.
Beszálltunk a sárga autóba és Alice tövig nyomta a gázt.
-Alice... ha kedves a karosszériád akkor lassíts kérlek.
-Bella is rosszul volt minden gyorstól...
-Csodás.
Alice visszavette a sebességet és már csak nyolcvannal "száguldottunk" a Cullen ház felé.Lassan leparkoltunk.
-Te maradj itt.Én meg próbálok nem gondolni rád.Szexi vagy.Edward kitekeri a nyakam.Nem baj.Egy tíz perc múlva csöngess be.Edward majd ajtót nyit.Azt mondom hogy rosszul vagy nem tudsz eljönni.Oké?
-Oké.
Alice kiszállt és eltáncolt a bejárat felé.Lassan kivártam a tíz percet és elindultam a bejárat felé.Nagyot lélegeztem és hármat kopogtam.Lehajtottam a fejem.Lassan kinyílt az ajtó...

Örülhettek, mert dupla fejit kaptatok =) Kommentárt kérek!Pusszantás mindenkinek =) / Rohamosan haladunk a 4oo látogató felé =) Puszi /

3 megjegyzés:

  1. Joo leeeett,nagyooon joo lett:DAnnyira imaadtaam:DEs meg annal is jobb h 2 fejezetet kaptunk:DMikor lesz friiss??Ugye hamar??:DVaroom,puszii

    VálaszTörlés
  2. NAON JÓ LETT:)
    Várom a kövi részt:)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm =) éppen most rakom a frisset =) pusszanat : lettííí<3

    VálaszTörlés