2010. január 17., vasárnap

sziasztok

köszönöm a több mint kétezer látogatót!frissel nem tudom, hogy mikor tudok jönni mert egyenlőre még ötletem időm és energiám sincs a megvalósítására.na jó.ötletem az van, nem is kevés de az idő és az energia teljesen tönkreteszi az ihletemet.nem magyarázkodni akarok, tényleg így van.nagyon valószínű hogy január 23 után írok frisset.akkor végre vége a stressznek nagyjából és jöhet az a bizonyos mély levegő és kikiáltani hogy igen!túléltem!tényleg igyekszem de az eddigi baromi nagy ihletem most száznyolcvan fokos fordulatot vett./tudjátok, mint Lora a halloween partyn Carlisle hangjára.=)/ szóval az ihlet elkerül, csak az ötleteimre és a bétáimra támaszkodhatok.na meg persze a kommentjeitekre.türelmet kérek, és remélem hogy kapok is.aki már került ilyen helyzetbe, az tudja hogy miket élek át most / sőt sokkal rosszabbakat, mert amilyen szerencsém nekem szokott lenni.../ aki pedig nem, az majd érteni fogja.
köszi szépen, és tényleg sajnálom.
puszi : lettii<3

2 megjegyzés:

  1. Hát én tudom mit érzel mert én is most fogok felvételizini.ráadásul nem csak magamnak kell bizonyítanom hanem a szüleimnek is hogy igenis meg tom csinálni.
    Sok sikert a felvételihez és a legfontosabb:
    BÍZZ MAGADBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. sziaa... aranyos vagy... sok sikert neked is.egy kalappal ;)
    a szüleimnek én is bizonyítok, de ők tudják hogy mire vagyok képes ha akarok... csak most nem akarok=)
    próbálok magamban bízni, de ez egy nagy feladat és vannak olyan emberek akik egy szóval/nézéssel/sértéssel totálisan lebombázzák az eddig felépített önbizalmam.és ez egy szar dolog.
    puszi neked =)

    VálaszTörlés