2010. január 22., péntek

Lora Swan naplója 15.fejezet

-Valami bánt?-kérdezi szerelmem.A szobájában fekszünk a kanapén.Éppen most kel fel a nap.Hajnal...
-Le kéne mennem La Pushba.Október óta tervezem de mindig valami közbejön.
-Értem... mikor szeretnél?Elviszlek a határig.
-Hogy mi?
-Mikor jártál utoljára fülészeten?
-A fülem köszöni szépen semmi baja... de jól hallottam amit mondtál?A Híres Neves Aggodalmáról Híres Edward Cullen avagy a Féltő az Óvó és a Felvigyázó megkérdezte tőlem hogy mikor szeretnék La Pushba menni?Ráadásul még el is visz?Egy hónapja még idézem súlyos felelőtlenségnek tartottad hogy vérfarkasok közé menjek erre most meg felajánlod hogy elfuvarozol a képzeletbeli határotokig?Csodálatos.Mire fel ez a nagy változás?
-Úgy sem állhatok az akaratod útjába.Egyrészt mert megsértődsz másrészt mert nem vagyok az apád már hogyha a koromtól eltekintünk mert akkor az ükapád is lehetnék már harmadrészt pedig szeretlek és szeretnélek boldoggá tenni.Negyedrészt pedig tényleg meg kéne ismerned Bella gyökereit.Elégedett vagy?
-Hosszú lista volt de igen.-puszilom meg az arcát.-Azt hiszem Alice mindjárt ránktör-jegyzem meg.Nem tudom miért de volt egy ilyen érzésem.Két másodperc múlva kopogtatnak.Alice az.
-Gyere-sóhajtunk egyszerre aztán cinkosan összemosolygunk.Már kitaláltunk egy tervet Alice ellen...
-Lora kéne valami ruha neked a La Pushba mész... Lora... Lora!Lora szállj ki a bátyám szájából!Loretta Swan!Na jó te most velem jössz!-ragadott ki Edward öléből.Kíváncsiak voltunk hogy mit szólna... hát ezt szólta.
-Legközelebb ezt ne csinálj.
-Lesz legközelebb?
-Igen!-kiált rám.
-Jó jó befogtam.Leszek a háromdé-s barbi babád csak csináld már.

***

-Mit fognak hozzám szólni?Szerinted mit?Hm?Nem vagyok túl kinyalva?Nem tűnök városi libának?Edward válaszolj már!-problémázok
-Szerintem elbűvölőnek fognak találni, aki szolidan, de stílusának megfelelően öltözik és még okos is.
-Kösz.De nem a te véleményed érdekelt.
-Akkor meg minek kérdezted?
-Hát hogy elüssem valamivel az időt.
-Te sosem változol.
-Van benne valami-lefékezte a Volvot-Itt is vagyunk.
-Egyáltalán tudják hogy jövök?
-Alice már felvilágosította őket.Meg Jasper is azután az este után.
-Oké.Hát akkor szia-adok egy csókot neki
-Szia.És Lora-szól utánam mikor már kiszálltam a kocsiból-Vigyázz magadra.
-Egyedül vagyok.Mi bajom eshetne?
-Farkastámadás-int a fák felé ahol egy vöröses barna farkas alakja rajzolódik ki.Jason...
-Vigyázok.Szia.
-Szia kicsim.Éjfélre itt vagyok érted.Hívj ha előbb kellenék.
-Oké.
Az erdő felé sétálok, miközben Jason is közelebb üget hozzám.
-Te vagy Jason Black?-kérdezem és elég hülyének érzem magam.
Bólint egy aprót.
-Akkor öhm... illene nekem is bemutatkozni.Loretta Swan.
Csóválni kezdi a farkát, és lefekszik a földre.A hátára néz.
-Másszak fel rád?-újabb bólintás.-Na nem.Edwardon is mindig rosszul vagyok.Inkább... sétálok.-megrázza a fejét és elfut.-Hé most meg hová mész?-meglátok egy farönköt és leülök rá.Öt perce várakozok mikor a fák közül egy fiú alakja tűnik fel... a bőre réz színű, és elég magas... talán magasabb mint Edward vagy Jasper.Hatalmas mosollyal az arcán közelít a farönköm felé.A kezét nyújtja és felhúz.
-Jason Black.
-Lora Swan.
-A nagypapám sokat mesélt a nagymamádról.
-Szintúgy.Öhm... fordítva-mosolygok.
-Lenne kedved megismerni La Push-t?
-Hiszen ezért vagyok itt.
-Akkor gyere.

***

-Papa... Szia... be szeretnék mutatni valakit.-ébresztgette az alvó nagyapját.
-Hm?Mi?Tépd szét Csontkovács!Adj neki!Batmenember ez szép húzás volt!-bizonyára élénk a fantáziája az öregnek....
-Papa a boxot már megnézted délután.Nézz csak ide.
-Hova?Már megint pucéron mászkálsz és őő... ki ez a szép hölgy?
-Őt szeretném bemutatni neked.Papa ő itt Lora.Lora-megfogta a kezem és közelebb húz, mivel egy métert hátraugrottam Jake papa Csontkovácsos szövege után.
-Bella angyalai leszálltak közénk.Bella?
-Lora.-ismételtem kicsit hangosabban és kezet ráztam vele.
-Jajj kicsi Bella... ismertem ám a nagyanyádat.Jó bőr volt még akkoriban.Alsógatya nem maradt szárazon ha megjelent...
-Öhm...Papa...-Jason meglehetősen elpirult, amennyire ezt a bőre színe engedte...-Ezt nem most kéne elmesélni.
-Jól van kisunokám... más volt az az idő és más ez is.Téma lezárva.

***

Éjfélig szórakáztunk Jasonnel és máris a haveri listámra került.Hajnali egyig egy kocsmában ültünk, utána pedig ráeszméltem hogy Edward már régóta vár rám.
-Bakker!Hukk.Edward már...Hukk régóta vár... fel féne hukk hívni-hatalmasat vihogtam.
Ezek után kitámolyogtunk a határig, ahol Edward állt.Nem vettem észre de máris mellettem termett.
-Aztku*va!Ezt hogy csináltad?-meresztgettem nagy szemeket mikor Edward húzni kezdett a Volvo felé.-Álljál már le.Hányni fogok.-és hipp hopp itt termett Vukk meglehetősen tele virslivel és whiskeyvel... neki is szar napja volt...
-Lora jól vagy?Hihi-kiált utánam Jason.
-Hipp hopp most vigyázz jön blöe-adtam ki magamból egy súlyos alkohol felesleget.
-Jobban vagy?-kérdezi
-Asszem.Kedves a műszerfalad?
-Meglehetősen.
-Akkor futunk.De ne harizz ha lehányom a hátad édesem-borultam a nyakába.

***

(Edward szemszöge)

Lora hálistennek elaludt út közben így a műszerfalamnak és a dzsekimnek is megkegyelmezett.Lassan értem haza.Nem akartam a sebességgel felkelteni őt.Még holt részegen hányás közben is gyönyörű... hülye korcs.Hogy volt képes egy útszéli lepukkant kocsmába vinni?Mi van ha leütik és elhurcolják rabszolgának vagy valami hasonlóan borzalmas dolognak... beleborzongni is rossz volt.Felvittem Lorát a szobámba és lefektettem az ágyra.Ahogyan a háta a matracot éri felriad.Nem lát engem.Előveszi a telefonját és sms-t ír.
ryia!gol uahx?hianzo.siés viszá.
Gondolom ez a Szia!Hol vagy?Hiányzol!Siess vissza akart lenni.
-Itt vagyok melletted kicsim.
-Aztarohadt te milyen gyors vagy?
-Eddig is itt voltam.
-Az jó-felül és az ajtóhoz támolyog.
-Hova mész?
-Emmetthez.Te úgy sem fogsz lefényképezni.Én úgy sem fogok emlékezni.Viszont akarok.Úgyhogy...
-Leviszlek.
-Nem kell.-kitámolyog az ajtón, és a lépcsőhöz áll.-Emmett Cullen!Merre vagy macikám?-vihogni kezd.
-Hugi.Nem ütötted ki magad?
-Csak egy kicsit.Te!Csinálj már egy fotót rólam és egy közöset.
-Nem akarsz erre emlékezni szerintem.Nagyon kész vagy.
-De akarok.Csinálj.
-Hát jó.-Rose elfojtva a nevetését felédob egy fényképezőt.-Most mosolyogj!-szerelmem megereszt egy grimaszt.Elkattan a vaku.
-Mutasd.
-Nagyon gáz lett.
-Nem baj.
Emmett felényújtja a gépet.
-Hát ez tényleg eléggé rossz.Nem baj.Gyere.Csináljunk egy közöset.
-Na nem.
-De igen.
-Akkor... varázsszó?
-Légyszi macikám...
-Na jó.

***

(Lora szemszöge)

-Azt a rohadt k*tt*b*sz*tt k*rv* életbe!Hol az Aspirin?-máris előttem terem egy pohát víz és egy kéz tartja.Felnézek az arcra és a számra csapok.
-Bocsáss meg.Nagyon fáj a fejem.
-Azt meghiszem.Tegnap este nagyon sokat ittál... nem láttalak, csak a képeket.
-Képek?
-Edward szerint annyira részeg voltál hogy mindenkivel lefényképezteted magad.Aztán mikor Rose Prada cipőjére adtad azt a temérdek mennyiségű whiskeyt amit megittál Rose megakart ölni te a szoba távolabbi felébe menekültél, összetetted a két mutatóujjad egy ikszbe és azt ordibáltad hogy " távozz sátán" és hogy "tudtam hogy az ördög Prada-t visel!"és hasonlók.Aztán már mikor Rose is szakadt a nevetéstől rajtad akkor odamentél hozzá - mivel összeesett és a homlokát a földhöz támasztotta - megsimogattad a haját és azt mondtad hogy "oké Buksi elhiszem hogy nem esett jól a két kg Pedigree de ennyire..."
-Meg akart ölni igaz?
-Többé-kevésbé.
-Edward?
-Vadászni ment.
-Akkor majd jön.
-Esme csinált neked reggelit.
-Akkor mindjárt megyek csak átöltözöm megfürdők, elborzadok magamtól esetleg hányok még egyet... szóval maximum egy fél óra.
-Siess.-mosolyog Carlisle és kimegy a szobából.
Rohadt életbe.Carlisle előtt lejáratom magam, Rose megutált, Edward elborzadt tőlem Emmett egy évig ezzel fog cikizni.Soha többé nem iszom alkoholt.

***

Lesétálok a lépcsőn egy buggyos nadrágban és egy Mayo Chix topban.Elpirultam, pedig még nem is láttam senkit.Csendben leültem a nappaliban.Hirtelen mindenki mellettem termett.Már csak ez hiányzott.Félve Edwardra néztem, de ő csak mosolygott a képernyő felé.Másik oldalon Jazz de ő is halvány vigyorral az LCD tévé felé néz.Emmett áll ott, kezében egy fényképező géppel a kezében és elkattint egy képet.Csodás.Ki sem józanodtam még teljesen.
-Hugica... készen állsz megnézni azt hogy tegnap hogyan néztél ki?
-Asszem.Nagyon durva?
-Igen.-mosolyog.És mutogatni kezdett.Egy videó volt.Nagyon nagyon gázos videó.
-Ezt remélem kitörlöd.Vagy nem törlöd, de megkegyelmezel nekem hogy nem teszed fel a YouTube-ra.
-Megegyeztünk.
Most ebben a pillanatban nagyon örültem annak hogy Emmett nem szemét.
-Egy feltétellel.
-Mi lenne az?
-Háát...

***

El sem hiszem hogy ezt csinálom.Nem hiszem el.Ez nem én vagyok.De sajna-bajna muszály.Muszály, mert különben Emmett felrakja a részeg kis akciómat a YouTube-ra mySPACE-re és mindenhova... grr... nem akarom ezt.
De mégis bekopogok a szobába, mert Alex beszélni akar velem.Rachel betessékel.
-Beszélni szerettem volna veled.
-Miről?Panasz volt rám?
-Nem... sőt... mindenki dícsér téged.Fizetésemelést kapsz.
-Öhm... meglepő de... köszönöm.
-Megérdemled.
-Csak ennyi?
-Igen.Bocs hogy ennyiért berángattalak, de muszály volt közölni...
-Semmi baj... a barátom behozott.
-Barátod?Ki az a szerencsés?
-Edward...
-A diákommal jársz?
-Egyidősek vagyunk.
-Hát... igaz... de azért most ne nagyon smároljatok feltűnően.
-Csak ha muszály.Szia.
-Szia.
Alexel kijövünk.Nagyon kijövünk.Hiszen csak huszonöt éves.Ráadásul nagyon jó fej.Az ebédlő ajtajában megtorpanok.Jessica a tanítványom éppen fűzi Edwardot.Na ezt most megbánja.Sebes léptekkel elindulok az asztal felé.Alice már előre kuncog az ötletemet.Szemtelenül vigyorgok rájuk.Beülök Edward ölébe hátradöntőm a fejét és szenvedélyesen megcsókolom.Aztán Jessica arcára nézek.
-Van valami problémád, amit Edwardal kell megbeszélni?
-Ne... ne... nem nincs.Meg... meg.. megakartam kérdezni ho... hogy...
-Van programja.Nem ér rá, kivétel akkor ha rólam van szó.-értetlenül nézett-Sicc.-szóltam és újra Edward szájában kötöttem ki.
-Már elment-kuncog Alice.
-Akkor nem rakod fel sehova?-kérdezem Emmettet.
-Nem.Nyertél picur.De úgy néz ki társaságot kapunk.-int Alex felé akinek épp az a liba magyaráz valamit és felénk mutogat.
-Ne aggódj, kimagyarázom.
-Mi volt ez?-kérdezi Alex.
-Mint mondtam muszály volt.Emlékszel?
-Ahha... jó.
-Most kirúgsz?-kérdezem a kelleténél hangosabban hogy az a liba élvezkedjen egy kicsit...
-Nem rúglak ki.Tedd azt ami helyes.Ha ez helyes volt akkor oké.A te életed.
-Köszi.-megölelem.Jessicára kacsintok.
-Nincs mit.Húzzál haza aludni.
-Igenis.
-Én addig elbeszélgetek a kishölgyel.
-Tedd azt ami helyes.
-Azt fogom.
-Szia.
-Szia.
Karon ragadja Jessicát és próbál morcos arcot vágni... sikerül neki.Jess az ebédlő sarkából visszafordul és alattomosan néz rám.Beintek neki.Az orrát fenthordva sétál el, és kitöri a magassarkúja sarkát.Ügyes.
-Ügyes voltál kicsim-súgja a fülembe mert tudja hogy Jess minket néz.
-Kösz.-súgom és újra megcsókolom...

megkaptátok.idő előtt.köszönjétek meg szépen.komit kérek.nehezen, de sikerült.szorítsatok, mert holnap felvételit írok.sok sikert annak aki holnap ír!puszi nektek.szeretlek titeket.mmá<3

7 megjegyzés:

  1. Távoz sátán, az ördög prádát viselxDXD
    Szurkolok neked csajszi és az én ötleteimet meg se emlited alfa? béta szomorú:(
    Na jo nekem naon tetszett!

    VálaszTörlés
  2. buksíí<3
    köszönöm... KÖSZÖNÖM A BÉTÁMNAK A KURVA SOK SEGÍTSÉGET ÉS TI IS KÖSZÖNJÉTEK MEG NEKI KEDVES KOMMENTELŐK MERT NÉLKÜLE MOST NEM LENNE FEJI!
    pussza.

    VálaszTörlés
  3. Hát én mint mondtam neked szakadtam...XDXDXD
    nagyon nagy volt:D
    nagyon tetszett:D szétkönnyeztem az agyamXDXD
    szeressük a részeg képeket<3xD
    puszi:D

    VálaszTörlés
  4. hátigen...
    köffentyű<3
    én röhögve írtam, te röhögve olvastad.
    bezony,
    pusza.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon jó lett!Ez a szöveg! :o)
    Végig nevettem!
    Köszi!

    VálaszTörlés
  6. Szia
    nagyon jó lett. pradás rész nagyon jó volt.bár nem értettem mi volt a feltétele Emmetnek.
    Millió puszi

    u.i.Hogy sikerült a felvételi?

    VálaszTörlés
  7. Gaboo : köszönöm =) én is nevetve írtam meg =)

    skyn : köszi =) emmett ugye készített egy videót.és megígérte lorának ha nem smárolja le edwardot az ebédlő közepén felpakolja YouTube-ra.lora csak ürügyet keresett erre és mivel jess fűzte edwardot ezért... tudjátok mennyire féltékeny kis karakter =)

    a felvételi... olvasd a kövi bejegyzést és megtudod.

    VálaszTörlés