2010. március 27., szombat

rossz hír.

Csajok!

Rossz hírt kell közölnöm. Egy időre muszáj bezárnom a blogot. Egyrészt, mert így is időszűkében vagyok, másrészt pedig a drága apukám letörölte a Lora Swan Naplóját a gépemről. Az írást FOLYTATNI FOGOM ha minden rendbe jött, ami egy lehetetlen dolog, mivel KIBASZOTTUL UTÁLOM A ROHADÉK ÁLLAT APÁMAT, ÉS AZT KÍVÁNOM MINDEN MÁSODIK PERCEN HOGY DÖGÖLJÖN MEG, ( alapból így vagyok programozva ) és nagyon nincs időm. Frissíteni fogom a blogokat, kisebb novellákkal, versekkel, érdekes dolgokkal, satöbbi, de kérlek, értsetek meg. Nem egy gyár vagyok, ami csak ontja a részeket magából, hanem ember, akinek szüksége van dolgokra... pl. ihlet, szabadidő, vagy az APJA HALÁLA. Megváltás lenne, egy kicsit pihenni.
Még egyszer sajnálom.
Letti.

2 megjegyzés:

  1. Letti drága ne bukj ki ennyire apádra:-)
    Személy szerint megértem hogy nincs időd mindíg csak írni, bár imádom a történetedet és míg visszatérsz valószínűleg "nem marad körmöm mert addig lerágom", de ne aggódj szerintem senki nem fog haragudni.Sok puszika és pihizd ki magad ééééés ne tegyél kárt apádban:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Betsy, aranyos vagy, de tényleg nagyon kibuktam :S Végigsírtam a fél délelőttöt. Nem volt jó érzés. Hát a kártevés... a férgeket ki kell irtani. Tényleg kell egy kis szünet.
    Köszönöm a megértést, aranyos vagy.
    Jó sok dologgal készülök ám, izgi részek lesznek az elkövetkezendőek.
    Még egyszer köszi :
    Letti.

    VálaszTörlés