2010. március 21., vasárnap

hát köszi (:


Sziasztok!





Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.

Abszolút nevek...

1, Vivi
2, Nilla
3, TuNi
4, Molla
5, đóri
6, Rebi
a többiek is meg fogják kapni (: reméljük (:


Teszt:

Név: Letti ( Eredetileg Szakolczai Georgina, ezt nem is gondoltad volna, mi? :D )
Lakhely: Magyarország, Tököl (keresd meg a térképen XD)
Születési hely: Nyíregyháza ( amúgy meg a mentőben, a "Füzes Szekeresbokor tábla elhagyása után sírt fel a pici Letti, nyolc hónaposan 2.5 kilóval, 43 centivel (: )
Magasság: 155 cm ( nekem elég... :D )
Névnap: február 15.
Foglalkozás: Jogász... xD még tanulok :D
Testvérek: egy bátyuskám van (:
Anyanyelv: Magyar ( üzbég, rétoromán, vagy baszk, válassz kedvedre :D )
Beszélt nyelvek: Magyar, angol...
Gyűjtemény: szalvétát gyűjtöttem, van is egy rakat... könyvek, filmek, hülye szavak, beszólások... :D:D
Cipőméret: típustól függ. 37-38-39... :D
Iskola: Weöres Sándor Általános Iskola, Tököl ( már nem sokáig, hallelujah xD )
Kedvencek: Twilight (és még több ezer dolog XD)
Hobbi: imádom baszogatni a hörcsögeimet, akik előszeretettel harapnak belém ilyenkor, szeretek sétálni a gáton ( itt van nem messze ) msn-ezni, írni ( természetesen... :D ) őőő... sok dolog, ha konkrétan érdekel valami, kérdezz, nem harap a Letti :D:D
Zsebpénz: nem szoktam kapni, ha kell pénz, kérek ( adj egy ötszázast. de... pofád befogod! xD na neeeem, ennél azért finomabban. :D:D )
Kívánság: dögöljön meg a nagyim? vagy apu? megváltás lenne... komolyan.
Álom: ... nincs sok minden. LEFOGYNI. jó lenne megszabadulni a folytonos zabálhatnékomtól... (:
Szerencseszám: 13... :D:D
Szeretnék találkozni: Paul Wesleyvel... ( lefolyik a székről )
Háziállatok: Mangó és Nutella ( két dzsungáriai törpehörcsög, ÉH-n van róluk kép, nézz utána :D )

A díjat Annától-tól kaptam 2010. 03. 21-én 17:39 -kor
Nagyon szépen köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése