2010. május 7., péntek

újra itt ...


sziasztoksziasztooook :D

újra itt vagyok és teljes gőzzel kezdem el írni a részeket. amióta nem írtam történt pár dolog... :D
kiderült, hogy a bátyámnak augusztustól bekötik a fejét :D igen-igen megnősül a szentem :D
felvettek a Bocskai István Református Gimnázium, Szakközépiskola, és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, és Kollégium nyelvi előkészítős gimnáziumába, a 9.a osztályba :D
az unokatestvérem is megnősül :D ő május 15-én :D
április 29-én voltam egy éve büszke hörcsögtulajdonos :D
tegnap megláttam a tablónkat... :D és nagggyon jó :D

új blogot írok, a barátnőmmel közösen :D

részt nem tudom mikorra várjatok, de ígérem hamarosan felkerül :D

pusszantás nektek :D

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó hír,már hiányoltalak!
    puxy:D

    VálaszTörlés
  2. nekem is jó hír, hogy végre túl vagyok ezeken a dolgokon, és próbálok újult erővel mit sem törődve az egyre halványuló fájdalmaimmal "munkába" állni, és visszazökkenni a régi kerékvágásba :)
    puszi.

    VálaszTörlés