2010. május 14., péntek

DÖNTÉS.

sajnálom, hogy a nyakatokba borítottam mindent. egyszerűen csak ki kellett adnom a feszültséget, és rajtatok vezettem le az érzéseimet. úgy sajnálom. ez a blog átok, és áldás egyszerre. átok, mert 1.izgulok, hogy hányan fognak még olvasni/tetszik-e nekik amit írok
2.nem szeretnék negatív kritikákat kapni, mert ez meg ez meg ez van
3.félek attól, hogyha időnként így kitörök mint most, megutáltok, és itt hagyjátok az oldalt mert "aköcsögbunkóíróegyrohadék" és hasonlók.
ezt el kellett mondanom, mielőtt eredeti témámra térek.
nem bírom már egyedül.
szóval...

SZERKESZTŐTÁRSAT FELVESZEK!!!

A lényeg : tényleg nem bírom már egyedül a sok hajcihőt, ezért úgy gondoltam kihirdetek egy "versenyt", már ha ezt lehet versenynek nevezni. Nem kérek sok mindent. Hetente minimum háromszor legyél elérhető ( az msn cím alapfeltétel ) legyél kreatív, tudd mi az a Lora Swan naplója, és persze tudd, ki vagyok én :)
Jelentkező leveleket egy saját iromány kíséretében ide várok : gingin96@citromail.hu, VAGY gi.ngin.96@hotmail.com(inkább beszélgetésre, de ha itt jelentkeztek azt sem bánom :)
(a jó humor előny :D)
Köszönöm :)

(lányok, fiúk, tényleg kéne valaki aki segít. kor, nem, totálisan mindegy, csak legyen valaki. ha nem lesz, hát akkor... azt hiszem befejezem a blogom írását. sajnálom, de tényleg ez van.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése