2010. február 4., csütörtök

wíí=)

Élek, bejelenthetem hogy élek! Csak beteg vagyok =( Még mindig =( A háziorvosom szerint kezd átcsapni a köhögésem hörghurutba. Mondjuk ugyanez az orvosom mondta, hogy gerincferdülésem van. A szüleimmel és a bátyámmal nagyon féltünk, tervezgettük hogy kivel-mikor megyek majd úszni / mert uszoda is van ezen a kis tököli lakótelepen =) / aztán tegnap apukám vett ki szabadságot, és elmentünk az ortopédiára. Körülbelül három órát ültünk egy helyben. A végére már befontam a hajam / persze csak képletesen, a hajam nagyon rövid, nem azt mondom, hogy lehetetlen lenne, csak értelmetlen./ mire végre bekerültünk. Idős dokit kaptam, és megállapította hogy semmi bajom nincs. Ezután gondolom érthető hogy csapkodva szálltam be a kocsiba és ordibálva jöttem haza. De mindenki igazat adott nekem. Szóval hörghurut. Kaptam egy lórúgás erősségű gyógyszert, mindösszesen három, nagyobb pisztácia méretű kék bogyó van benne, / egyszerre le sem tudom nyelni, és megjegyzem hogy azt is kb. az ötödik gyógyszertárban találtuk meg / amitől viszont hasmenésem van. Annyira rosszul voltam tegnap, hogy nyolckor(!!!)* lefeküdtem aludni és világomról nem tudtam. Kilenc órakor ébresztett a bátyám telefonja... érdeklődött, hogy hogy vagyok. Ugye milyen aranyos?
Szóval ez volt a tegnapi napom. Ez a bejegyzés Detti miatt kerül fel, aki mindig megkérdezi hogy hogy vagyok. Vagy kommentárban, vagy msn-en de érdeklődik. Köszönöm neki =)
Ja és végezetül csak annyit, hogy remélem olvasgatjátok a másik blogunkat is... tudjátok ti...
Girl from Pain. A fejlécben lévő verset én írtam... örülnék neki, ha ott is találkoznék ismerős arcokkal =)
Puszi nektek, persze csak így, a virtuális világban, mert fertőző vagyok =(
De azért Puszi :
Letti=)

* Minimum tíz órától tudok aludni csak. Ez van. Most kiélvezhettem, milyen volt hat évesnek lenni =) Pusza<3

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Akkor még nem vagy jobban:S
    Nem semmi orvosod van, remélem, hogy hamarosan jobban leszel!
    Gyógyulj meg:)
    Puszii<3

    VálaszTörlés
  2. Sziaa :D Mint Letti úgy írok neked, csak nincs kedvem átjelentkezni a másikba :D Szóval itt Letti, és nem, tényleg nem vagyok jobban. Ugye? Én is imádom azt a nőcit kár hogy egy balfa... bal fa tányéros vacsora. Ikszdé. Szóval, igyekszem gyógyulgatni, de nem nagyon megy :(
    Puszi Neked :D

    VálaszTörlés