2010. február 15., hétfő

áááá:D

drááááága olvasók :D

névnapom alkalmából, nem kaptok semmi ajándékot. inkább ez egy kis büntetés.
egyre kevesebb komment = lettike szomorú,letört,azt hiszi hogy nem szeretitek a blogot,később lesz rész, amit kik bánnak meg? hát ti. igyekszem. elfoglalt vagyok. már csak az új bloggal kapcsolatban is, márcsak az életben is. szóóóóóóval. 5 komment után ( mivel kevesen vagytok, ezért magamat is beleszámolom. ) előrébb hozom a friss időpontját. ha nagyon arik vagytok, akár egy két három nappal is. értsetek meg : széttanulom az agyam, a suli az idegeimre megy, ezért kéne egy kis ösztönzés.
egy kérés tőlem : ne mondjátok azt, hogy a drága bétáim sem írnak, mert ők msnen kiöntik nekem a lelküket, és előre tudják az ötleteimet. és ez nekem elég. de mivel nem vesztek fel msnre ezért itt kell leírni amit gondoltok. kívánjatok csak a pokolba, ezt a napot semmi sem tudja elrontani :D
köffe, pusza : Letti :D
( csak mert baromi jó kedvem van, és nagyon pörgök :D:D:D)

7 megjegyzés:

  1. Jól van lettim te tudod h én h vokXD na meg fényezem az egod eleget msn-enxD
    puszi:D

    VálaszTörlés
  2. wíí bizonybizony. épp ideje volt, hogy kinyíljon a csipám, mi? :D
    nah... cuppancs.
    ( csak ezt a kommentáromat számolom bele!!! )

    VálaszTörlés
  3. Szia Letti!
    Tudod én csak Heti egyszer szoktam feljönni hozzád mert nekem is hajtanom kell mint az állat.
    Egy cipőben járunk ha úgy vesszük én is ebben az évben felvételiztem és nagyon hajtanak a tanárok is.
    Én szívesen írok neked komit csak nem mindig van időm rá mert elolvasom aztán mennem is kell.
    Ezentúl próbálok odafigyelni és gyorsan gépelni hogy mindig legyen 1 komi amit én írok de nem tudom megigérni azt hogy mindíg be is tartom.
    Pusszi:D

    VálaszTörlés
  4. drága Lettim boldog névnapot:)
    már kib*szottul várom az új részt:)
    és remélem minél hamarabb jön:)
    pusszantalak:)

    VálaszTörlés
  5. szia Skyn :D kösziköszi, de tényleg kéne egy kis ösztönzés... :D sok sikert neked :D
    pusszy : köszi :D tényleg igyekszem.
    pussza :D
    ( ez a komment nincs beleszámítva :D )

    VálaszTörlés
  6. Bolgog névnapot:)-így utólag
    és mostmár rakhatod fel a kövi fejit, mert itt az 5.komment XD
    csak viceltem, de azért siess léccike :D
    Puszi<3

    VálaszTörlés
  7. köszönömszépen :$ wíí :D tényleg igyekszem. komolyankomolyankomolyan. és van is ihletem, szóval örülhettek a fejeteknek :D:D
    puszi : letti:D

    VálaszTörlés