2011. február 1., kedd

from september, to the begin of february. (:




helló mindenkinek!

úgy döntöttem, hogy elmesélem, mi történt velem szeptember elejétől egészen idáig. :) szerintem egész jó félévet hagytam magam mögött. :)

Suli :

hát úgy kezdődött az egész, hogy augusztus 30-án számomra elkezdődött egy hihetetlen kaland :D
ugyanis ekkor volt az első tanítási nap, évnyitó, meg minden egyben.
találkoztam újra az osztálytársakkal akikkel gólyatáborban jóban lettem, és láss csodát mindenkinek hiányoztam :D innen visszanézve talán túlságosan is egyszerűnek tűnhettem, pedig én és az egyszerű nyugis életmód hatvan különböző dolog. :)
megismertem a tanáraimat, akik valami eszméletlenül jófejek :D

okt. : a második meghatározó dolog az életemben (mármint a sulis létemben) a gólyaavató volt. :) nekünk lányoknak gumicsizmát kellett magunkra ölteni cicanadrággal, öt copfba fogott hajjal, cumival a nyakban, és úszógumival a derekunkon. :D a fiúk is hasonló szexuális összeállítást kaptak (térdzokni, ami minnél színesebb, rövidnadrág, strandpapucs, de az a jófajta lábujjközös, ing, hózentróger) elég érdekesen festhettünk de végül nyertünk, és ez a lényeg. :)

nov. : lehullott az első hó, a hajam ilyenből : ------ ilyenre változott : ~~~~~~
nem szoktam vasalni, illetve csak ritkán, de most nem örültem neki.

dec. : ezek után karácsonyoztunk, szilvesztereztünk (ja, utólag B.U.É.K. mindenkinek, és az évet egy jó kis szenvedős hörghuruttal kezdtem :D) aztán vizsgáztunk. angolból. négyes lett az írásbelim, és ötös (!!!) a szóbelim :D hát erre nagyon nem számítottam, deee mindegy :D

januárban körülbelül csak annyi az említésre méltó hogy kitörtük a ablakot :DD

és most február van. mindjárt névnap, meg szülinap, meg stb... régen vártam, mostmár inkább csak felejtsék el... :) utálok öregedni. :/

magánélet : (hiszen erről is tudnotok kell, persze csak nagyvonalakban)

ma rájöttem hogy naiv vagyok. szerelembe estem egyszer, kétszer, ötször... volt itt Bence, Marci, Andris, Bálint, Attila... akármennyire kevésbé ismertem a srácot igent mondtam neki, mert megszerettem... aztán persze pofára estem. voltam megcsaló, és megcsalt is. úgyhogy szilveszter után három nappal (a legutolsó sráccal ekkor szakítottunk) eldöntöttem hogy márpedig a következő (ergo a hatodik) jelöltem majd csak tavasszal jön :) ergo március elseje a pasizós napom. :) de viszont valentinnapkor meg egyedül leszek... :/ nembaj, majd Mangó (a hörcsögöm) megvigasztal a kis vizes nózijával :)

ha valami érdekel még, kérdezzetek. :)
elérhető vagyok iWiW-en (Miss Szakolczai Georgina) myVIP-en (Szakolczai Georgina) Facebookon (Letti Oon -> igen, direkt van 2 oo betű. :) és MSN-en : afraid_of_dark@hotmail.hu (igen, hotmail.hu-s vagyok :D)



ezt a képet kb. öt perce csináltam :D









Üdv : Letti, a gonosz kismajom. o.O

4 megjegyzés:

  1. Szia Letti. :)
    1000 éve nem beszéltünk =( :'(
    Látom nagyon elfoglalt csajszi vagy :)
    Grat az angolhoz^^
    ésss emlékszel, hogy mikor besz először? :D igeen, tavaly januárban -> több mint egy éve xD
    (az msned az én szőkeségemnek köszönhetően .hu-s xD)
    namegyek^^ :D:D Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia Detti. :)
    bizony bizony. :/ hiányzol ám csajosom.
    köszönöm :D nem számítottam rá hogy ilyen jó lessz, de azlett :D
    igen, miattad .hu-s az msnem : DD
    imádlak. <3

    VálaszTörlés
  3. Grat az angolhoz, már így nagyon utólag.
    Engem még nem ismersz =)
    Bia vagyok xd így hivatalosan.
    nagyon jó a blogod ha gondolod aómegnézheted az enyimeim is (amik egytől egyik twilight)
    kicsit se vagyok t. saga fan.
    mivel rég írtál (én meg szeretnélek megismerni) gondoltam megkérdezem, hogy miújság, hogy megy a suli, Mijót csinálsz mostanába?
    persze nem sok közöm van hozzá :$
    ha gondolod vegyél fel msn:
    nola10@freemail.hu
    vagy facen: Kovács Bianka (esetleg Emotiona Szöszke)
    de most megyek =)
    körülnézek meg olvasok blogot, bár hajnal van =)
    ahelyett, hogy akárki fent lenne fb-n vagy mösönön, mindenki alszik-.-" pedig most lenne idő =)
    már írtam pár megjegyzést régebbi bejegyzésekhez is, kb pár perce, vagy max még tegnap este :O
    hát tehetek róla, hogy olyan rég volt? =D
    nah most megyek szija

    U.I.: Jah és légy megtisztelve, mivel utálok megjegyzést írni =))

    VálaszTörlés
  4. és persze Kellemes húsvétot =))

    VálaszTörlés