2010. június 2., szerda

ezt muszáj látni!!

hát gyerekek.... mivel nagyon beteg vagyok (agybeteg is, de ez most mellékes) ezért itthon lebzselek már három napja. ma nagyon unatkoztam, elővettem a családi fényképalbumot (ómjgáád) és mi találtam benne? ciki kiskori képeket RÓLAM!!! :D most csakazértis felrakom őket, tudjatok mivel zsarolni :D:D:Dtörölközőbajnok :D:D olyan idióta fejem van xD



de kis csúnyaság voltam :D jólvan, lehetek kb. egy hónapos??? :D:D iikszdé :D

miaaaaaaazoooootabáááááácsikezéééében??????:D

tooooooorttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D
pápápápá^^
azt mondják, itt nagyon cuki vagyok... :D kutyapapucs, és kutyás póló azért kicsit odavág :D:D sexy vagyok :D:D najó, durva kép lett, valljuk be xDxD


ezt muszáj volt megosztani :D:D
pussztantás, fent a friss, már csak 7 komment :P :D

2 megjegyzés:

  1. ez öhhhhh...... szóhoz sem jutok!!!!! aranyos voltál kicsi korodban és nem kéne saját magadat kritizálni!!!!! nekem tetszenek a képek és várom a frisset!!!!!!


    Puszi: Yoopi

    VálaszTörlés
  2. sziiiia :) hát köszönöm :) egy biztos : volt egy érdekes fejem :D:D :$ igyekszem :)
    pusziiiiii :)

    VálaszTörlés